maanantai 8. syyskuuta 2014

Bild bomb

Hej! En stund har rullat sedan jag senast skrev men jag ska komma i farten snart igen, jag lovar inte. Iallafall hat jag mycket bilder att bjuda på. 

Jag har gått i skola och varit hemma med systern som i morgon åker iväg till Skottland för att studera. Nu just väntar jag på att hon skulle komma hem.

Annars har jag gjort nya vänner, inte så mycket i skolan men via organisationen jag åkte till utbyte med. Vi var på läger en vecka sedan och vi bara klickade. Vi började också med volunteering fast det var bara några av vår jengi som slapp med. Men det var kul på högholmen och jag är nästan säker att jag och Ellen var de mest entusiastiska fast det var ju meningen att de utländska skulle vara. 

 Mami och systers godmor
käraste
 Ellenis och Annas kära
 me and my twin 
 cool after shopping bild
 Vi hitta look alike ti Ellen
Bjöööörn
 leopard (?)
 Turre turistister :D
 Dösäbilder
 Jag och Domi, luv ya!
 Hippi sanya gör armband
 Family time
 Jag och swag-sebbe
Saffe satt butter smak i popparena, ui.
 selfie time i skolan. Mäkelä och Nina
 Missä Anna?  vi som va i utbyte i uruguay fick sånhäna fina skor
 Vi hade cheesball challenge, saffel vann 13-7
 Jag och Hanna <3
 Förra årets abikalender ;)
 aaaaahhhh
 Saffes födis movie night
 "Et saa kaikkii kamoja ite jotka ostettii" - "challenge exepted" xD 20e på karkki igen #fetton
Bil bilder :D
 Neon turkkar
 Normi neonit! Housuista huomaa että olin kaatunu aikasemmin noppa futista pelatessa
 Leipsu, Ellen ja Anna och turk jag
 MITÄ NE ON? NEON!!!!!!!
 NEOOOONN! =Nelli, Sanya, Ellen, Julia, Kukka, Leila, Anna
 Jag och Ellen :D
 Kirkkonummi sanya
O sen fick ja denhä bilden
Min tablet blev lånad
 ELLEEEN titta nästa bänkraden
 In the middle of nowhere
 jep! :D
 Ja vill ha en city get (gåt)
 segsy
 vi hängde och "hängde"
 varför man inte kollar på skräck filmer som barn..
nörd jag och konstiga jone!
 BOLLA-family (pepsodent Johanna O.o?)
 coooolingarna
 Mursu - mursumpi - mursuin Saffe
Det städades!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti